dilluns, 9 de juny del 2014

FI DE CURS!!!

Ha arribat el moment, El curs ha acabat i a la fi, hem tingut ocasió de representar el nostre musical.
En general estic molt contenta ja que hem fet una feinada i penso que s'ha notat.
Jo m'haguera estimat molt més poder gaudir de les classes però era impossible ja que treballava e les hores ofertades per la Uib, i tampoco podia matricular-me un altre any , ja que aquest és l'últim que s'imparteix l'assignatura a Eivissa.
Una ll'àstima com dic i un patiment gran, ja que el fet de no anar a classe em feia possar-me les piles molt a casa per compensar el treball amb les meves companyes.
Així estic contenta d'haver participat a l'elaboració de tot el material, decorats i disfresses , així com d'haver adaptat les cançons.
Crec en general que l'esforç ha estat enorme, per part de totes.
En qualsevol cas,només per veure les caretes dels infants ja ha valgut la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada